Project Management

Onze projectleiders staan in voor het verkrijgen van projecten tot en met hun uitvoeringen. Ze zijn verantwoordelijk voor de planningen, de coördinatie, de uitvoering, en het afsluiten van het project.

Ze leiden alle activiteiten in verband met het project zowel op technisch als budgettair vlak om de deadline te behalen.

Onze projectleiders gaan op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Ze staan onze klanten bij en definiëren samen hun noden, en zetten dit om in een lastenboek.

Ook schatten ze de werkuren en het nodige budget in, de risico's en stellen de planningen op.

 

Verantwoordelijkheden

  • Opstellen van de planningen
  • Selectie, coördinatie en controle van de onderaannemers
  • Reporting van het proejct
  • Beheren van de commerciële relaties
  • Naleven van kwaliteit en veiligheid
  • Samenzitten met de verschillende dienstverantwoordelijke (R&D, productie,...)
  • Definieer de projectspecificaties in een technisch dossier
  • Op zoek en selecteren van leveranciers en materialen zoals voorgeschreven in het lastenboek
  • Opstellen van de voorwaarden (techniek, deadline, financieel) in het lastenboek
  • Opstellen van het aanbestedingsdossier
  • Opvolging van de uitvoeringen
  • Oplevering van de werken

Persoonlijke kwaliteiten

  • Leiderschap
  • Besluitvaardigheid
  • Organisatietalent
  • Problem solver
  • Creatief, innoverend
  • Flexibel, teamgeest en diplomatie
  • Vastbesloten zijn
01

terug